• Regulamin
  • Oferta cenowa
  • Kontakt
  • ul. Bitwy Pod Płowcami 62 Mapa
  • Telefon: 58 551 32 01, +48 601-787-787
  • recepcja@perla-sopot.pl

Ośrodek Sanatoryjno-Wczasowy Perła Sopot

Menu
Rezerwacja
  • Pokoje
    • Pokoje jednoosobowe
    • Pokoje dwuosobowe
    • Pokoje trzyosobowe
    • Pokoje czteroosobowe
    • Regulamin
  • Dla firm
  • Catering
  • Atrakcje
  • Kawiarnia

Szanowni Państwo,

 

przywiązujemy dużą wagę do ochrony danych osobowych i postępowania z nimi zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”). W ślad za RODO „M&W INVEST” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRS: 0000399686) z siedzibą w Gdańsku (80-39), przy ul. Kołobrzeskiej 30 informuje, że jest Administratorem Państwa danych osobowych.

Naszym celem jest udostępnienie Państwu pełnej informacji i umożliwienie kontroli w zakresie przetwarzania przez nas danych oraz udostępnienie wszelkich narzędzi pozwalających naszym Gościom poznać i skorzystać z uprawnień wynikających z przepisów prawa.

Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące tego w jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe, jak dbamy o ich bezpieczeństwo i komu je udostępniamy.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji i w razie jakichkolwiek dodatkowych pytań dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem email:

RECEPCJA@PERLA-SOPOT.PL

 

PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA:

 

Minimalizujemy i ograniczamy zakres pozyskiwanych przez nas danych – dane osobowe pozyskiwane są od tylko jednej osoby zameldowanej w pokoju hotelowym, zbieramy jedynie te dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej, tj.:

  • imię i nazwisko,
  • adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto),
  • numer telefonu,
  • adres e-mail,
  • numer dokumentu tożsamości,

dodatkowo:

  • gdy życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT, będziemy prosić o udostępnienie nam numeru NIP oraz danych przedsiębiorstwa,
  • gdy rezerwacja została dokonana przez Państwa za pośrednictwem portali rezerwacyjnych, do skutecznego dokonania rezerwacji niezbędne jest podanie danych Państwa karty kredytowej, jeśli zgodzą się Państwo na obciążenie z góry opłatą za pobyt,
  • w momencie zameldowania prosimy Państwa o okazanie dokumentu ze zdjęciem, celem weryfikacji poprawności przekazanych nam danych. Weryfikacja ta jest konieczna w celu umożliwienia nam dochodzenia ewentualnych roszczeń,
  • w momencie zameldowania pozyskujemy informację o kraju Państwa stałego zamieszkiwania – w celu spełnienia obowiązku statystycznego do Głównego Urzędu Statystycznego (GUS przekazujemy jedynie informację o ilości Gości w podziale na kraje stałego miejsca zamieszkania, bez udostępniania danych osobowych naszych Gości),
  • w celu spełnienia obowiązku prowadzenia ewidencji osób, pozyskane przez nas dane osobowe są przekazywane do Urzędu Gminy – Urząd jest odrębnym administratorem tych danych.

Nie gromadzimy i nie przetwarzamy danych biometrycznych, takich jak kopie dokumentów tożsamości, fotografii gości itp. Ze względu na bezpieczeństwo osób i mienia, przestrzenie ogólnodostępne na zewnątrz i wewnątrz obiektu (korytarze, restauracja, parking) objęte są całodobowym monitoringiem – który nie jest ukierunkowany na identyfikowanie osób fizycznych. Dane z monitoringu przetwarzane są wyłącznie w celu ochrony osób i mienia, czyli w naszym uzasadnionym interesie. Miejsca objęte monitoringiem zostały oznaczone w widoczny sposób.

Podanie przez Państwa danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale jednocześnie jest konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.

Państwa dane są przez nas gromadzone w ramach procesu rezerwacji dokonywanej:

– za pośrednictwem strony internetowej,

– za pośrednictwem poczty elektronicznej,

– telefonicznie,

– osobiście w hotelu,

a także w trakcie Państwa zameldowania  w obiekcie.

Państwa dane możemy pozyskać również od naszych partnerów (Booking.com, HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrazili Państwo na to zgodę.

Państwa dane osobowe nie są przez nas wykorzystywane w celu wysyłki oferty handlowej i działań marketingowych.

WAŻNE!

Jeśli jesteście Państwo kuracjuszami skierowanymi do naszego obiektu przez UZDROWISKO SOPOT, to właśnie UZDROWISKO SOPOT jest administratorem Państwa danych i jedynie powierza nam Państwa dane (jedynie imię i nazwisko – celem zameldowania Państwa w obiekcie) na podstawie umowy zawartej z ośrodkiem.

PRZECHOWYWANIE DANYCH OSOBOWYCH:

Państwa dane osobowe są przechowywane w dwóch formach:

  • elektronicznej, w hotelowym systemie komputerowym S4H,
  • papierowej, w formie wydruków potwierdzeń rezerwacji, kart meldunkowych, dokumentów wygenerowanych z hotelowego systemu komputerowego,

na terenie obiektu, tj. w Sopocie, przy ul. Bitwy pod Płowcami nr 62.

Karty meldunkowe, wydruki potwierdzeń rezerwacji, dokumenty wygenerowane przez system elektroniczny niszczone są w sposób trwały i skuteczny niezwłocznie po Państwa wymeldowaniu.

Państwa dane zostają wykasowana z systemu S4H niezwłocznie po wymeldowaniu. Dane archiwalne w formie elektronicznej przechowywane są w hotelowym systemie komputerowym przez okres maksymalnie 6 lat. Jednocześnie pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, że w sytuacji gdy dane będą nam niezbędne do obrony swoich praw, wyegzekwowania przysługujących nam roszczeń lub gdy o udostępnienie danych zwrócą się do nas organy ściągania – czas przechowywania danych osobowych może ulec proporcjonalnemu wydłużeniu.

Zapis z monitoringu hotelowego przechowywany jest w formie elektronicznej na serwerach komputerowych hotelu przez okres około 30 dni, w zależności od tego, czy zapis prowadzony był w sposób ciągły, czy z przerwami (kamery aktywizują się i nagrywają w momencie wykrycia ruchu).

 

Dostęp do Państwa danych osobowych mają jedynie uprawnieni pracownicy oraz podmioty  z którymi zawarto odrębne umowy. Stosujemy rozwiązania techniczne i organizacyjne, których celem jest zapewnienie maksymalnej ochrony Państwa danych osobowych (więcej informacji znajdą Państwo w naszej POLITYCE BEZPIECZEŃSTWA tu).

 

PODMIOTY KTÓRYM UDOSTĘPNIAMY DANE:

 

Państwa dane, zabezpieczone w odpowiedni sposób, będziemy przekazywać podmiotom, które z nami współpracują, są to:

  • podmioty zapewniające nam obsługę informatyczną,
  • podmioty zapewniające nam obsługę księgową,
  • podmiot obsługujący system S4H,
  • Urząd Gminy/GUS/organy administracji skarbowej/organy ścigania.

PAŃSTWA PRAWA:

Zgodnie z RODO przysługuje Państwu szereg praw związanych z przekazaniem nam danych osobowych:

  • prawo do informacji, w jaki sposób są przetwarzane dane osobowe– w razie pytań dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych prosimy o kontakt mailowy, lub osobisty,
  • prawo dostępu i możliwości aktualizacji danych– pozyskanie informacji w tym zakresie jest możliwe droga mailową oraz osobiście – każdorazowo przekażemy Państwu informacje jakie dane przetwarzamy i zaktualizujemy je,
  • prawo do usunięcia danych– jeżeli chcą Państwo abyśmy przestali przetwarzać Państwa dane, prosimy o osobiste, lub mailowe zgłoszenie (mogą one być dalej przetwarzane w ograniczonym zakresie, np. w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko nam),
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniadanych,
  • prawo zgłoszenia sprzeciwuwobec przetwarzania danych, gdy podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora,
  • zawsze macie Państwo prawo cofnięcia zgody oraz przeniesienia danych – gdy dane są przetwarzane na podstawie Państwa zgody.

Wszelkie wskazane powyżej prośby, żądania i pytania mogą Państwo skierować do nas drogą mailową: e-mail: RECEPCJA@PERLA-SOPOT.PL, telefonicznie: +48 58 551 32 01, lub osobiście w obiekcie położonym w Sopocie, przy ulicy Bitwy pod Płowcami 62.

 

Pozostajemy do Państwa dyspozycji, jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, lub wątpliwości związane z przetwarzaniem przez nas danych osobowych, lub chcą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z RODO, poprosimy o informację – drogą mailową RECEPCJA@PERLA-SOPOT.PL,, lub osobiście.

Jeżeli uznają Państwo, że przetwarzamy dane osobowe niezgodnie z prawem, mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Facebook

Ośrodek Wypoczynkowy Perła Sopot

  • ul. Bitwy pod Płowcami 62
    Sopot
  • Telefon: 58 551 32 01, +48 601-787-787
  • recepcja@perla-sopot.pl

Pokoje

  • Pokoje jednoosobowe
  • Pokoje dwuosobowe
  • Pokoje trzyosobowe
  • Pokoje czteroosobowe
  • Oferta cenowa

Polecane linki

  • 3City Hostel
  • Luksusowe Apartamenty Haffner
  • RODO
  • Polityka Prywatności

Sopot

1
2_002
Copyright © 2015
  • Stay Connected
  • Facebook
Ta strona korzysta z plików cookie w celu poprawienia jakości obsługi. Zakładamy, że wszystko w porządku, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz.Akceptuje Odrzuć Czytaj więcej
Polityka Prywatności & Cookies